loading...
  • Breaking News

    Saturday, August 5, 2017

    Ibu Sumbat Bayi Dalam Peti Sejuk Hingga Beku


    Kejam dan tidak berhati perut, itulah kata yang sesuai untuk di gambarkan kepada seorang wanita yang sanggup membunuh darah dangingnya sendiri dengan menyumbat bayinya itu dalam peti sejuk hingga beku.

    Mayat bayi berkenan di temukan di kampung jalan buyu kota tarakan pulau borneo kalimantan pada rabu semalam di sebuah bagunan car wash.

    Bayi itu pertama kali ditemukan oleh pekerja kedai tersebut,katanya ketika hendak memasak dia membuka peti ais dan merasa pelik dengan bungkusan pelastik hitam yang berada di situ sudah agak lama.

    Selepas dibuka,ia mendapati mayat bayi lengkap dengan ari-ari dalam keadaan membeku.Terkejut dengan hal itu ia kemudian mengadukan kejadian itu kepada majikannya sebelum di maklumkan kepada pihak polis Humas Polres Tarakan.


    Pihak polis yang menyiasat mendakwa mayat bayi itu diduga berusia 2-3 minggu berada dalam peti ais tersebut.

    Bagaimanapun cctv kedai car wash berkenan memaparkan satu rekaman dimana seorang wanita yang merupakan pelanggan mereka beberapa minggu lalu menunjukkan perlakuan aneh.

    Sejurus itu pihak polis yang terus mengembangkan siasatan telah menahan seorang wanita yang di percayai wanita dalam video rekaman tersebut.

    Selepas di soal siasat dan menunjukkan bukti, akhir wanita yang dikenali sebagai hozza fiarez sally dan merupakan seorang pekerja salon kecantikan mengaku atas perbuatannya.

    Katanya pihak polis sudah mengetahui identiti gadis tersebut dan motif kejadian masih dalam siasatan lanjut.


    Sumber: Eberita


    from Sehinggit Media News http://ift.tt/2vAM1cj
    via IFTTT

    No comments:

    Post a Comment