loading...
  • Breaking News

    Sunday, August 6, 2017

    Tertekan Dengan Sikap Suami, Motif Sebenar Wanita Ini Sumbat Bayi Dalam Peti Sejuk


    Misteri seorang ibu yang sanggup membunuh dan meletakkan mayat bayi dalam peti ais hingga beku akhirnya terpecahkan.

    Selepas pihak polis Metro Tarakan borneo kalimantan menjalankan siasatan suspek hozza fiarez sally rupa-rupanya isteri ke 4 dan nikahi secara siri oleh suaminya.

    Menurut suspek dalam pengakuan hari ini,motif dia membunuh anaknya itu kerana tertekan dengan sikap suami yang tidak mahu mengurus surat kelahiran anak pertama mereka yang sudah berusia 3 tahun.

    “Saya sudah pernah cakap dengan suami untuk mengurus surat kelahiran anak,kelak dia dapat bersekolah,status saya sebagai isteri juga tidak dipermasalahkan apabila ada surat berkenan,katanya.

    Suami yang seolah tidak peduli membuat hozza menyembunyikan kandungannya dan mengalami tekanan perasaan.

    Dengan status isteri yang di nikahi secara siri,ditambah lagi dengan status anak yang tidak di akui pemerintah membuat suspek mengambil jalan mudah membunuh anak yang baru ia lahirkan kata Fanny polis yang menyiasat kes tersebut.

    Sementara dari hasil siasatan dari keluarga suspek,suspek dikenali sebagai seorang yang pendiam serta suka memendam masalah sendiri.

    Seperti di beritakan sebelumnya suspek melahirkan bayi pada 28 mei 2017 lalu dan menyimpan mayat bayinya dalam peti sejuk hingga beku sebelum ditemukan oleh salah seorang pekerja suaminya.

    Sumber: Eberita


    from Sehinggit Media News http://ift.tt/2udmykI
    via IFTTT

    No comments:

    Post a Comment