loading...
  • Breaking News

    Tuesday, September 12, 2017

    Kalau Saya Main Juga Suami Akan Ceraikan Talak Tiga – Luahan Isteri

    Gambar hiasan

    Admin mohon siarkan dan hidekan profil saya walapun saya pinjam fb mak sedara saya..

    Asalamualaikum warga krt, suamiku melarang aku bermain we chat whatsapp dan fb, kalau aku main juga dia akan ceraikan talak 3. Sebab dlu aku ada kenal beberapa org lelaki d fb.

    Dan suami org di we chat.. tp hanya sekadar kawan berbual dan meluah.. aku dah insaf admin, aku dah block mereka, bila aku rindu aku stalk je tp aku tak mesej atau ape..

    suamiku tetap melarang aku bermain media sosial. Hari2 kepala aku sakit fikirkan masalah ni, air mata kadang2 keluar bila aku rindu we chat dan fb aku. Dalam senyap aku buat fb fake. Tp kena block olh fb.

    Skrg aku pnjam fb org untuk meluah, salah ke aku nak main media sosial?

    berang dengan luahan wanita yang bergelar isteri tersebut netizen telah mengecam tindakkannya berikut antara komen netizen terhadap beliau

    Boleh mampos ke kak klau xmain fb wechat whatsapp semua? Aku siap bgtau laki aku nk delete account wechat sbb buat semak phone. Asyik memory full tpi dia xbg sbb klau blik tempat dia, video call kt wechat kualiti lagi ok dari whatsapp. Nk berbual nk meluah kau berbual la ngn suami kau. Kawin utk berjimak je ke smpi xleh nk communicate lngsung? Xpaham aku betina ni lah.. Heiii -zaara

    x salah main media sosial.yg salahnye sb puan tt salah guna kebebasan suami bgi,dok melayan laki lain.Ni wlpn pinjam fb mak sedara silalah berkunjung ke pejabat agama utk rujuk status puan memandangkn suami dah bertaklik walaupn dia xtau yg puan dh ber fb bertnya soalan kat sini..-NuhaDa Halim

    Sedih ko jer ko kire.. sedih laki ko mase ko duk melayan jantan lain tu ko x kira plak.. x mati la oi xde fb wechat bagai.. jgn pikir perasaan ko jer.. hati laki ko tu ko kena dulukan. Laki ko smpai taklik cmtu sbb dia mmg terasa sgt ko buat cmtu kt dia n bg dia, rumahtangga korang boleh runtuh gara² ko melayan jantan lain di media sosial. Ko yg buat dia hilang kepercayaan pd diri ko.. so, hadap la dik non oii..– Lynda Liey

    Puan, kalau terbaca comment sy ni kan. Tolong pm fb no whatsaap suami puan… sy ni ‘JANDA’ tengah cari suami orang nak kenal… lepas tu uolls cerai talak 3, weolls boleh together pulak… hah lepas tu puan boleh lah stalk fb kebahagiaan weolls–Adriana Azie Ahmad

    Slh tu tk cik kak,tp ko dah slh guna sampaikan laki ko dah hilang kepercayaan dgn ko so hadap jela apa yg dia kata ye ,org laki ni cik kak,klu dah syg separuh mati ko tau,once dia dah fedup dgn perangai ko yg x fhm bhsa sekali dia bg ko 3 talak ko merayu pun dah tk ble cik kak..ko nk sgt kan main jela..!!jgn pla bila laki ko bg ko naik 1 pgkt ko pinjam pla fb nenek belah atok belah nenek moyang ko ngadu kat sini ye.. fb yi aki nuh laa!!- Princess Zahraa

    Sumber: KRT


    from Sehinggit Media News http://ift.tt/2f0fWUz
    via IFTTT

    No comments:

    Post a Comment