loading...
  • Breaking News

    Thursday, September 14, 2017

    Lelaki Ini Dikritik Netizen Kerana Meletakan No Plat AKU 8055 (Berharga RM70,000) Hanya Di Motorsikal Demak


    IPOH – Nombor pendaftaran AKU 8055 yang berjaya dibida dengan harga RM74,000 oleh seorang ahli perniagaan dari Petaling Jaya, Selangor baru-baru ini digunakan pada sebuah motosikal jenis Demak EX-90 yang hanya berharga kira-kira RM2,600.

    Keputusan pemilik nombor AKU 8055 yang menjadi rebutan ramai mencetus tular di media sosial terutamanya Facebook apabila ramai yang terkejut dan rata-rata memberi komen bahawa nombor tersebut disifatkan sebagai tidak sepadan dengan motosikal Demak EX-90.


    Gambar motosikal Demak EX-90 milik De Wei menggunakan nombor pendaftaran AKU 8055 berharga RM74,000 yang tular di laman sosial Facebook sejak kelmarin.

    Pemilik AKU 8055 yang mirip perkataan AKU BOSS berjaya dibida oleh Ch’ng De Wei selepas bersaing dengan ramai kenamaan lain termasuk artis dan bintang sukan.

    Selepas berita nombor pendaftaran AKU 8055 didaftarkan pada motosikal Demak EX-90 menjadi tular di media sosial, De Wei menerusi jurucakapnya yang mahu dikenali sebagai Bob tampil membuat penjelasan.

    Menurut Bob, ahli perniagaan yang berjaya membida nombor tersebut sebenarnya mempunyai perancangan lebih besar iaitu menjual motosikal tersebut dengan harga RM400,000.

    Sumber: Kosmo


    from Sehinggit Media News http://ift.tt/2h5lfTt
    via IFTTT

    No comments:

    Post a Comment