loading...
  • Breaking News

    Tuesday, April 25, 2023

    'Apa bisnes kau ni?! Orang bayar la bodoh! Saya tunggu lama tau?!' - Tular video 2 pelanggan serang restoran mamak



    Tular di media sosial semalam video memaparkan dua pelanggan bertengkar dengan kakitangan sebuah restoran berhubung kelewatan mereka menyiapkan makanan yang dipesan. 


    Pada awal, dua individu terbabit memarahi kakitangan berkenaan kerana tidak berpuas hati pesanan mereka lambat disiapkan dan dalam yang sama mereka menuntut wang dikembalikan.


    Tetapi, kakitangan berkenaan dipercayai enggan berbuat demikian dan mengundang kemarahan menyebabkan pelanggan wanita menolak kerusi dan bekas kuah kari sehingga terjatuh ke lantai. 


    Kejadian itu disaksikan oleh ramai pelanggan dan tiada seorang pun yang tampil meredakan keadaan. 


    Wanita terbabit juga menegaskan dia akan menghubungi seseorang untuk mengambil tindakan terhadap restoran tersebut. 



    Sementara itu di media sosial, netizen juga mendapati review restoran tersebut pernah menerima maklum balas negatif dari pelanggannya. 




    Namun begitu, ada netizen berpendapat sekiranya kes itu dibawa ke balai, pelanggan wanita itu boleh dikenakan tindakan kerana dia terlebih dahulu memulakan serangan dengan menjatuhkan bekas kuah kari. 

    Tidak diketahui apa yang berlaku seterusnya tetapi orang ramai dinasihatkan untuk tidak mengambil sebarang tindakan yang boleh mengundang kepada kemudaratan diri di kemudian hari. Sekiranya tidak berpuas hati, gunakan saluran yang betul dan tangani masalah yang timbul dengan cara yang baik. 


    Sumber: Twitter Malaysia Most Viral



    from The Reporter https://ift.tt/xHZJYf7
    via IFTTT

    No comments:

    Post a Comment