loading...
  • Breaking News

    Monday, April 17, 2023

    'I tak pernah menyesal resign dari situ sejak dia mula curang' - Ex staff kongsi pengalaman kerja dengan 'Influencer Tangga' yang tengah viral



    Isu membabitkan Influencer TikTok curang dengan staff sendiri menarik perhatian bekas pekerjanya untuk tampil menumpahkan teh mengenai apa yang berlaku sebelum ini. 


    Pendedahan bekas pekerja itu turut dikongsi oleh Shermine di Facebooknya dua jam lalu. 


    Menurut wanita yang dikenali sebagai Hanim berkata, dia tidak pernah menyesal mengambil keputusan untuk meletak jawatan kirakira setahun lalu dan ketika itu bau-bau kecurangan itu sudah mula dihidu. 


    "Even before in love dengan Mira tu, at lot things happened among us as staff. Bukan toxic in marriage je, as a boss pun hauk. MC jatuh di tempat kerja pun potong gaji," katanya dalam ciapan tersebut. 


    Jelas Hanim, apa yang dikongsikannya itu adalah mengenai pengalamannya bekerja dengan lelaki berkenaan yang telah lama terpendam di mana dia bekerja sebagai pereka fesye untuk pakaian muslimah dan dalam masa sama juga menjadi model.


    "I lah fashion designer, I lah juga model, I lah segala mak nenek semua kerja atas kepala I dengan gaji basic RM2,500. Kesihatan mental saya ketika tu, tak perlu cakaplah. 


    "Memang kesemua staff dia multitasking mengalahkan menteri sebab dia nak cut cost. Ada yang bekerja sampai tak ada cuti langsung. Siang malam tak kisah weekday atau weekend (dipulun) kerja macam lembu. 


    "Masa mula-mula kerja lagi dah dapat tahu ramai staff resign after a short period," katanya. 


    SEMBANG MELANGIT PASAL GAJI, KARIER TETAPI...




    SELALU AJAK KELUAR BERDUA KONON NAK SEMBANG PASAL KERJA TETAPI...




    8 STAFF RESIGN SERENTAK




    DAH CUBA BERI PERINGATAN KEPADA SHERMINE TETAPI...




    KESIAN 'ANAK DATO' TERPAKSA HADAP 'TAIK' SETIAP HARI




    PENYONDOL BELUM KAHWIN DENGAN SESIAPA




    Sumber: Twitter

    from The Reporter https://ift.tt/n5Vq97S
    via IFTTT

    No comments:

    Post a Comment